Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Experiences


Εμπειρίες. Οι περισσότεροι όταν μιλάμε για τα θέλω μας λέμε ότι θέλουμε να αποκτήσουμε εμπειρίες. Εγώ όταν λέω εμπειρίες, στο μυαλό μου έχω ταξίδια, εκδρομές βόλτες , πάρτι αλλά και καινούργια πράγματα που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα. Τα περισσότερα από αυτά που ονομάζω εγώ εμπειρίες (και θυμίζω ότι θέλω να αποκτήσω πολλές) συνειδητοποιώ ότι τελικά δεν θέλουν και πολύ κόπο να πραγματοποιηθούν. Αρκεί να πεις μια μέρα " ε ναι λοιπόν ήρθε καιρός να το κάνω αυτό" και βέβαια θα βρεθούν πολλά εμπόδια στο να μην το κάνεις.... Προσωπικά όποτε παίρνω μια απόφαση να ξεφύγω έστω και για λίγο από τη γλυκεία ρουτίνα μου βρίσκω 500 λόγους να μην το κάνω. Παραδείγματα??

-"Δε έχω λεφτά" κλασικότατος αξιαγάπητος και πολύ πιασάρικος στις μέρες μας.

-"Είχα κανονίσει να βγω με τον/την τάδε εκείνο το σ/κ, δεν μπορώ να το ακυρώσω" και με πιάνουν τύψεις που πρέπει να ακυρώσω πράγματα που έχω βάλει στο πρόγραμμα μου βδομάδες πριν (και είμαι και γνωστό freak  για το πρόγραμμα μου και καθόλου δεν τα μπορώ κάτι τέτοια.).

-"Που να τρέχουμε μωρέ, άσε τελικά βαριέμαι θα κάτσω σπίτι να δω και λίγο How i met your mother" λατρεία για τις σειρές αλλά δεν ξεκουβαλίεμαι άμα κάτσω μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου!

-"Πλάκα κάνεις? και τι θα βάλω? εγώ δεν έχω ρούχα. πρέπει να πάω για ψώνια. και δεν έχω χρόνο, δεν έχω και λεφτά και πάχυνα κιόλας και τίποτα δεν θα μου κάνει..." Κλασική ατάκα ειδικά όταν είμαι καλεσμένη σε πάρτι!! αν δε, πρέπει να βάλω και τακούνι δεν πάω επ ουδενί!

Last but not least που τον χρησιμοποιώ μέσα στην εξεταστική είναι :
-"Διαβάζω" και τις περισσότερες φόρες δεν υπονοεί ότι όντως διαβάζω αλλά βασικά ότι κάποια στιγμή πρέπει να διαβάσω και όσο είμαι σπίτι είμαι πιο κοντά σε αυτόν το στόχο παρά αν αλωνίζω!!!

Καθημερινές δικαιολογίες λοιπόν γιατί βαριόμαστε να κάνουμε όλα αυτά τα πράγματα. Παρόλο που είναι πράγματα που ανήκουν στην κατηγόρια " θέλω να το κάνω αυτό μια μέρα".
Αυτό που έχω να πω είναι ΝΑΙ! 
Τι εννοώ? κάθε φορά που θα λέω όχι σε μια πρόταση  για κάτι που δεν έχω ξανακάνει και που θα θέλα "κάποια μέρα να δοκιμάσω" αμέσως μετά θα λέω και ένα ναι. Και θα το κάνω. Ακόμα και αν δεν μ' αρέσει, ακόμα και αν δεν έχω όρεξη! 

'Όσο για ταξίδια??

Θα πάω παντού!! τώρα που ανακάλυψα φτηνές ευκαιρίες και μια μεγάλη παρέα έτοιμη να γυρίσει τον κόσμο! Γιατί το ξέρω έχουμε κρίση. Αλλά όσο μπορούμε πρέπει αυτή την ατάκα να μην την αφήσουμε να γίνει το μότο μας αλλά να γίνει μια ακόμα συνιστώσα της ζωής χωρίς να επηρεάζει τα όνειρα μας. Γιατί, ναι μπορείς να αποκτήσεις εμπειρίες πολύ φτηνά αλλά και δωρεάν. Μπορείς να ταξιδέψεις, να κάνεις τόσα πράγματα που ούτε είχες σκεφτεί.! Να ρουφήξεις κάθε εμπειρία! Αυτές τις μέρες κατάλαβα ότι εμπειρίες υπάρχουν παντού γύρω μας, όπως και ευκαιρίες για νέα πράγματα. Αρκεί να τις δούμε ή να έχουμε κάποιον να μας τις δείξει! Και έτσι ξαφνικά μια μέρα ο κόσμος σου αλλάζει! 
Κάνε επιτέλους όλα αυτά που υπόσχεσαι στον εαυτό σου ότι " θα δοκίμαζες μια μέρα" !!

Υ.Γ. : αν δεν μπορείτε να βρείτε υλικό, ρωτήστε τους φίλους σας, τι θα ήθελαν εκείνοι να κάνουν κάποια στιγμή στη ζωή τους, ίσως εμπνευστείτε και εσείς.
Αν όχι απλά ενθαρρύνετε τους να το κάνουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου