Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Το κίνημα του Αρχιδισμού



Tip: Για όσους σοκάρoνται από την αθυροστομία και εκνευρίζονται στο άκουσμα της λέξης μαλάκας... ας σταματήσουν από τώρα να διαβάζουν!!

Πόσες φορές σας έχει τύχει να θέλετε να φωνάξετε σε κάποιον την αγαπημένη – Ελληνικότατη ατάκα "Ρε σάλτα και πηδήξου". Έτσι να γεμίσει το στόμα σας, να το χαρείτε! Δεν θεωρείτε άλλωστε και χοντρό σαν το "Αει γ@@@" ή άλλα παρεμφερή! Πόσες και πόσες φορές έχω φτάσει στα όρια να το φωνάξω και να το βγάλω από τον οργανισμό μου!! Αλλά εκείνη την στιγμή σου μπαίνουν ιδέες... "Να μην χάσω την ψυχραιμία μου....μην αρχίσω τις φωνές θα το χάσω το παιχνίδι..." , "Ας σταθώ στο επίπεδό μου".


Δυστυχώς δεν είναι ένας και δυο αυτοί που θα βρεθούν στο δρόμο μας και θα θέλουμε να τους ξεχεσ@@... εεε, να τους βρίσουμε!! Μερικές φορές μάλιστα αυτό το "όρθιο ζώο" που έχουμε απέναντι μας τα αξίζει τα μπινελίκια του.

Εκείνη λοιπόν την ώρα πρέπει να πάρεις μια τεράστια απόφαση. Να του φέρεις το νερό καπέλο φωνάζοντας "Άντε βρε νούμερο" (και άλλα ωραία..ξέρετε εσείς!!) ή να μην δώσετε συνέχεια στο θέμα κρατώντας την ψυχραιμία σας?? Η αλήθεια είναι ότι αν βάλετε τις φωνές πολύ πιθανό να βγείτε και "κερατάς και δαρμένος" και κάτι τέτοιο δεν το θέλουμε!! Βέβαια κάποιες άλλες φορές όταν σε έχει φέρει κάποιος στα όρια σου καλό είναι να το βγάζεις από το σύστημά σου! Μην αφήνετε την πίεση να ανέβει γιατί δεν αξίζει!! Εγώ τι κάνω τις περισσότερες φορές? Συνήθως αποφασίζω να το παίξω πολιτισμένη... μέγα λάθος και το έχω μετανιώσει σε πολλές φάσεις. Αλλά όπως και να το κάνουμε είναι μια ασφαλής επιλογή! Το καλύτερο που έχω κάνει βέβαια -και από τότε το έχω καθιερώσει- είναι να το γυρίσω σε ειρωνεία! Με το που μου τη σπάει κάποιος και θέλω να τον βρίσω, του χαμογελάω με μια τεράστια δόση ειρωνείας και τον βρίζω από μέσα μου. Ότι και να μου πει στη συνέχεια δεν θα απαντήσω με φωνές αλλά θα τον ειρωνευτώ μέχρι τελικής πτώσης! Αλλά μερικές φορές έχω ξεφύγει και εγώ και μάλιστα άσχημα. Έχω κάνει επεισοδιακή έξοδο από μαγαζί φωνάζοντας "Σάλτα και πηδήξου ρε μαλακισμένο...ε μαλακισμένο" ακόμα και τώρα που το σκέφτομαι γελάω!! Anyway θα τα συμπεριλάβω όλα στη βιογραφία μου!! 

Την καλύτερη λύση σε αυτή τη ζωή τελικά την έχει η Κατερίνα! Ποια είναι η Κατερίνα? Τώρα αυτό έχει σημασία? Τη λύση όμως θα σας την πω! Πρέπει να γίνουμε όλοι μας "αρχιδιστές". Ναι ναι όπως το ακούτε! Μιας και έχω ρίξει αρκετά το επίπεδο δεν θα μπω σε ανάλυση του όρου, θα μείνω σε μια γενική περιγραφή. Απλά γράψτε τους όλους και όλα!! Μην ασχολείστε μη δίνετε σημασία σε βλάκες που σας χαλάνε τη διάθεση. Αδιαφορία!!! Πολλοί λαοί έχουν εφεύρει εδώ και καιρό τους αντίστοιχους όρους. Οι Αμερικάνοι στο Lion King το ονόμασαν Hakuna Matata! "Ain't no passing craze It means no worries for the rest of your days..." . Οι Γάλλοι το λένε "Je m'en fou". Καιρός είναι λοιπόν να κάνουμε και εμείς εδώ στην Ελλάδα κίνημα τον "Αρχιδισμό". Μην ασχολείστε παιδιά..δεν αξίζουν. Κλείνοντας θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τους μαλάκες, αχάριστους, ζώα, γελοίους κλπ, αυτής της γης.. "Σταματήστε να μας εκνευρίζεται ανεβάζουμε πίεση!!".

Υ.Γ. Αντιδράσεις τύπου Κασιδιάρη παρακαλώ να αποφεύγονται μιας και είναι πολύ πιθανό να σας στείλουν μια βόλτα από το κελί 33!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου